»Koncert bo v zvočni podlagi pobarvan z diskretno električno kitaro Mitje Vrhovnika Smrekarja, na melodični površini pa z bleščečimi trobili gosta, mojstra solista Tomaža Gajšta.«
»Koncert bo v zvočni podlagi pobarvan z diskretno električno kitaro.«
»Današnji koncertni spored je zasnovan tako, da predstavi zgodovino kitare od obdobja renesanse do kitare, kot jo poznamo danes, torej moderne klasične kitare.«
»Najlepše pri klasični glasbi je, da bomo hkrati stopili v raznoliki zvočni svet.«
»Izziv je bil, kako ta tri glasbila: harfo, kitaro in citre združiti v glasbeno sozvočje.«
»V mislih sem že nekaj časa načrtovala glasbeno pravljico, kjer bi mi ustrezala kombinacija: harfa, citre in kitara.«
»Poleg tega sem se odločil, da za solističen nastop uporabim druge inštrumente kot pri nastopu v duetu in tako razširim zvočno in barvno paleto.«
»Izvedla bova same mojstrovine, ki jih bomo spoznali, kot da bi odšli v muzej in stopili v različne sobe: v 18., 19. in 20. stoletje, mislim, da bo to zelo prijetno zvočno potovanje.«
»Zgodbam v predstavi daje dodatno izrazno moč elegantni zven violine, skrivnostno prasketanje storževih lusk, globok zvok lončenega basa ter zvok električne kitare v apokaliptičnem vzdušju.«
»Na koncertu bomo slišali in videli, kako se je instrument razvijal skozi stoletja: kako se je razvijala oblika – povečeval se je recimo trup kitare, kako so se razvijale strune, ki so jih v razvoju dodajali, a so bile na začetku, v renesansi, dvojne strune, ki so nato v prehodu v 19. stoletje prešle v enojne strune.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju